Warmińsko–Mazurski Oddział Straży Granicznej zainteresowany jest, w ramach rozpoznania rynku, uzyskaniem informacji o najmie obiektu, bądź jego wydzielonej części przeznaczonej na działalność Placówki Straży Granicznej w Olsztynie.
-
Wymagania funkcjonalne:
-
część administracyjno-biurowa o powierzchni minimum 190 m2 z 7 (siedmioma) pomieszczeniami lub możliwością ich utworzenia. Dostosowanie obiektu przez wynajmującego do potrzeb Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej do dnia 02 listopada 2013 r.;
-
dwa (2) pomieszczenia WC;
-
uzbrojenie obiektu we wszystkie niezbędne media;
-
dostęp do sieci telekomunikacyjnej (TP);
-
możliwość montażu anteny do łączności radiowej UKF;
-
wydzielone 3–4 miejsca parkingowe.
-
Przewidywany okres najmu obiektu: na minimum 3 lata, z możliwością rozwiązania umowy z 3 miesięcznym wypowiedzeniem. Termin rozpoczęcia najmu – grudzień 2013r.
-
Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej zaprasza do składania ofert do dnia 29 marca 2013 r. - z dopiskiem „Najem obiektu Placówki Straży Granicznej w Olsztynie”, na adres:
Warmińsko–Mazurski Oddziału Straży Granicznej
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn.
-
Oferta powinna zawierać:
-
adres nieruchomości;
-
opis nieruchomości z podaniem powierzchni, przeznaczenia i ilości pomieszczeń oraz innych danych charakteryzujących nieruchomość;
-
określenie tytułu prawnego do władania nieruchomością;
-
proponowany czynsz najmu oraz dodatkowe koszty związane z użytkowaniem nieruchomości;
-
dane kontaktowe oferenta.
UWAGA: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej zastrzega sobie prawo do rezygnacji z prowadzonego rozpoznania bez podania przyczyny. Ponadto informuję, że składane oferty nie będą wiążące.
5. Kontakt
Osobą upoważnioną do kontaktu w przedmiotowej sprawie jest:
-
Pan Mateusz Bator – nr tel. 89 750 3109 (od godz.7:30 do godz. 15.30),
-
Pan Roman Klimaszewski – nr tel. 89 750 3064 (od godz. 7:30 do godz. 15.30).