Warmińsko–Mazurski Oddział Straży Granicznej
zainteresowany jest kupnem samodzielnego obiektu,
przeznaczonego na działalność Placówki Straży Granicznej w Olsztynie
Wymagania funkcjonalne:
-
budynek samodzielny, na działce o pow. 0,30 – 0,50 ha, z możliwością zabudowy zgodnie z planem zagospodarowania przestrzennego, o powierzchni użytkowej do 700 m2, w tym część administracyjno-biurowa o pow. minimum 350 m2,
-
uzbrojenie obiektu we wszystkie niezbędne media;
-
dostęp do sieci telekomunikacyjnej (TP);
-
możliwość wydzielenia 4 miejsc parkingowych;
-
garaż minimum dwustanowiskowy lub możliwość jego wybudowania;
Oferta powinna zawierać:
-
adres nieruchomości;
-
opis nieruchomości z podaniem powierzchni, przeznaczenia i ilości pomieszczeń oraz innych danych charakteryzujących nieruchomość;
-
określenie tytułu prawnego do władania nieruchomością;
-
wyciąg z miejscowego planu zagospodarowania przestrzennego;
-
proponowana cena sprzedaży (brutto) oferowanej nieruchomości;
-
dane kontaktowe oferenta.
Składanie ofert:
Pisemną ofertę należy przesłać do dnia 12 maja 2014 r.
- z dopiskiem „obiekt na Placówkę Straży Granicznej w Olsztynie”,
na adres:
Warmińsko–Mazurski Oddziału Straży Granicznej
ul. Gen. Władysława Sikorskiego 78, 11-400 Kętrzyn
UWAGA: Warmińsko-Mazurski Oddział Straży Granicznej zastrzega sobie prawo do odpowiedzi tylko na wybraną ofertę, do negocjacji warunków po wyborze oferty, a także rezygnacji z zamówienia bez podania przyczyny.”