Celem kampanii społecznej CIOP-PIB „Zdrowie pracowników zyskiem firmy" było rozwijanie partnerskiej współpracy pomiędzy przedsiębiorstwami w obszarze ochrony zdrowia pracujących osób, wymianę dobrych praktyk, upowszechnianie wiedzy z zakresu bezpieczeństwa i zdrowia człowieka w środowisku pracy oraz podnoszenie świadomości pracowników i pracodawców z zakresu promocji zdrowia. Zbliżający się koniec roku był dobrym momentem na podsumowanie dotychczasowych działań, dlatego jeszcze przed świętami w siedzibie CIOP-PIB w Warszawie odbyło się uroczyste wręczenie dyplomów Partnerom akcji.
W realizację działań tegorocznej kampanii włączyło się 36 oficjalnych partnerów kampanii (przedstawicieli służb mundurowych, instytucji, organizacji i przedsiębiorstw). We współpracy z partnerami na terenie całego kraju przygotowano i zorganizowano 53 przedsięwzięcia, w których uczestniczyło ponad 15 tys. osób - przedstawicieli z różnych sekcji gospodarki.
Kampania została zrealizowana w ramach III etapu programu wieloletniego pn.: „Poprawa bezpieczeństwa i warunków pracy” - 3 etap zadania służb państwowych pt.: „Tematyczne informacyjne kampanie społeczne promujące bezpieczeństwo i zdrowie w środowisku pracy i życia człowieka”.