NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00572734/01
z dnia 03.12.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Dostawy mięsa wieprzowego i wołowego, przetworów mięsnych; drobiu, przetworów drobiowych z indyka i kurczaka do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej.
Nr sprawy 42/FI/25
Termin składania ofert do dnia 11 grudnia 2025 r. do godz. 10:00
__________________________________________________________________________________________________________________
Projekt IZGW.01.01-IZ.00-0007/24 pn. „Realizacja szkoleń językowych na rzecz funkcjonariuszy SG” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej na lata 2021-2027.
Projekt IZGW.01.01-IZ.00-0006/24 pn. „Wzmocnienie kompetencji funkcjonariuszy SG w obszarze bezzałogowych statków powietrznych” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej na lata 2021-2027.
Projekt IZGW.01.01-IZ.00-0010/24 pn. „Realizacja szkoleń z zakresu obsługi urządzeń optoelektronicznych oraz pojazdów obserwacyjnych na rzecz funkcjonariuszy Straży Granicznej pełniących służbę na zewnętrznej granicy UE i Strefy Shengen” współfinansowany ze środków Unii Europejskiej w ramach Programu Instrumentu Wsparcia Finansowego na rzecz Zarządzania Granicami i Polityki Wizowej na lata 2021-2027.
Projekt DWR/ADM 2024/0004/2 pn. „Kontynuacja działań rozwojowych na rzecz Policji Granicznej Republiki Mołdawii w obszarze przeciwdziałania przestępczości transgranicznej - projekt modułowy (realizacja 2024-2025)" - Moduł II, realizowany w ramach „Wieloletniego programu współpracy rozwojowej na lata 2021-2030. Solidarność dla rozwoju”.
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00552299/01
z dnia 24.11.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Dostawy materiałów biurowych. Nr sprawy 41/FI/25.
Termin składania ofert do dnia 02 grudnia 2025 r. do godz. 10:00
__________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00540046/01
z dnia 18.11.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Zakupu sprzętu informatycznego: Zakup laptopów z oprogramowaniem biurowym i systemem operacyjnym; Zakup komputerów typu „All in One”; Zakup monitorów eliptycznych; Zakup pancernego laptopa. Nr sprawy 40/FI/25
Uwaga!!! Zmiana terminu składania ofert do dnia 28 listopada 2025 r. do godz. 10:00
_______________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00507193/01
z dnia 30.10.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Zakupu urzadzeń wielofunkcyjnych, drukarek i plotera. Nr sprawy 39/FI/25
Termin składania ofert do dnia 07 listopada 2025 r. do godz. 10:00
_______________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00493449/01
z dnia 23.10.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Dostawy pierwszego wyposażenia w ramach realizacji inwestycji pn.: „Przebudowa bud. nr 19 na potrzeby CSSG w Kętrzynie” Dostawa foteli do W-MOSG w Kętrzynie. Nr sprawy 38/FI/25
Termin składania ofert do dnia 31 października 2025 r. do godz. 10:00
______________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00486330/01
z dnia 21.10.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Dostawy materiałów biurowych. Nr sprawy 37/FI/25
Termin składania ofert do dnia 29 października 2025 r. do godz. 10:00
_______________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/S 192-655443
z dnia 07.10.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego Dostawy energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie W-MOSG. Nr sprawy 35/FI/25
Uwaga!!! Zmiana terminu składania ofert do dnia 12 listopada 2025 r. do godz. 10:00
Zmiana Oświadczenia Wykonawcy/Wykonawcy wspólnie ubiegającego się o udzielenie zamówienia dotyczące przesłanek wykluczenia z art. 5k Rozporzadzenia 833/2014 oraz art. 7 ust. 1 ustawy o szczególnych rozwiązaniach (...)
_________________________________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00458814/01
z dnia 06.10.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego Dostawy oleju opałowego grzewczego Nr sprawy 36/FI/25
Termin składania ofert do dnia 15 października 2025 r. do godz. 10:00
_________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 2025/BZP 00277044/01
z dnia 13.06.2025 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym z możliwością przeprowadzenia negocjacji na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego Remontu wieży antenowej zlokalizowanej na terenie Placówki SG w m. Górowo Iławeckie Nr sprawy 19/FI/25
UWAGA Zmiana terminu składania ofert do dnia 08 lipca 2025 r. do godz. 10:00
________________________________________________________________________________________