___________________________________________________________________________________________
2024
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego "Dostawy materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch oraz środków pozoracji na potrzeby realizacji przez CSSG szkoleń minersko-pirotechnicznych. Nr sprawy 27/FI/24
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego i garażowego Placówki SG w m. Gołdap". Nr sprawy 25/FI/24
____________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy PZP dotyczącego "Dostawy materiałów wybuchowych, środków inicjujących wybuch oraz środków pozoracji na potrzeby realizacji przez CSSG szkoleń minersko-pirotechnicznych". Nr sprawy 24/FI/24
___________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w przetargu nieograniczonym dotyczącego: Wywozu nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie W-MOSG - część nr 2. Nr sprawy 14/FI/24
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn.: „Remont izolacji przeciwwilgociowej budynku administracyjnego Placówki SG w m. Banie Mazurskie". Nr sprawy 21/FI/24
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego realizacji robót budowlanych pn.: „Wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich budynku nr 5 w m. Kętrzyn” i pn.: „Remont obróbek blacharskich na dachu budynku nr 4 w m. Kętrzyn”. Nr sprawy 19/FI/24
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego "Wykonania robót budowlanych w obiektach W-MOSG". Nr sprawy 17/FI/24
__________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego Wykonania robót budowlanych w ramach zadania pn. "Naprawa zespołu kominów budynku mieszkalnego Placówki SG w m. Gołdap". Nr sprawy 16/FI/24
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy PZP dotyczącego Realizacji robót budowlanych pn.: „Wymiana rynien, rur spustowych oraz obróbek blacharskich budynku nr 5 w m. Kętrzyn” i pn.: „Remont obróbek blacharskich na dachu budynku nr 4 w m. Kętrzyn”. Nr sprawy 15/FI/24
___________________________________________________________________________________________
2022
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn: Dostawa samochodów do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Nr sprawy 22/FI/22 na Część nr 2 - Samochód osobowy typu SUV - unieważnienie
__________________________________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp pn: Kompleksowa dostawa gazu ziemnego obejmująca sprzedaż i świadczenie usługi dystrybucyjnej na potrzeby Placówki Straży Granicznej w Węgorzewie. Nr sprawy 20/FI/22
_________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Dostawy samochodu osobowo-terenowego na rzecz Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej z przeznaczeniem do realizacji statutowych zadań Centrum Szkolenia Straży Granicznej w Kętrzynie. Nr sprawy 18/FI/22
____________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp dotyczącego: "Wykonania robót budowlanych w budynku nr 14 w m. Kętrzyn". Nr sprawy 12/FI/22
_____________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: "Dostawy ryb, przetworów rybnych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach, warzyw mrożonych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej". Nr sprawy 11/FI/22
____________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: "Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i kontenerów kompleksu Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców". Nr sprawy 07/FI/22
______________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Dostawy samochodu osobowo - terenowego. Nr sprawy 03/FI/22
____________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Usługi sprzątania i utrzymania czystości wewnątrz budynków i kontenerów kompleksu Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców. Nr sprawy 01/FI/22
___________________________________________________________________________________________
2021
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego: Dostawy energii elektrycznej do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Nr sprawy 14/FI/21.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Dostawy samochodu osobowo - terenowego. Nr sprawy 16/FI/21.
Pliki do pobrania zamieszczone są na:https://portal.smartpzp.pl/wmosg/public/postepowanie?postepowanie=21701001 w zakładce" Dokumentacja Postępowania"
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Dostawy samochodu osobowo - terenowego. Nr sprawy 12/FI/21.
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 2 ustawy Pzp dotyczącego: wykonania robót budowlanych w obiektach Strzeżonego Ośrodka dla Cudzoziemców w Kętrzynie w ramach zadania pn. „Remont pomieszczeń sanitarnych w budynku nr 26A i 26B w m. Kętrzyn” Nr sprawy 08/FI/21
Uwaga: w zakładce" Dokumentacja Postępowania" - Informacja o unieważnieniu postępowania
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Wywóz nieczystości stałych z obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Strazy Granicznej. Nr sprawy 06/FI/21
Unieważnienie postępowania na Zestaw nr IV
Pliki do pobrania zamieszczone są na: https://portal.smartpzp.pl/wmosg/public/postepowanie?postepowanie=16424845 w zakładce" Dokumentacja Postępowania"
__________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie podstawowym na podstawie art. 275 pkt 1 ustawy Pzp dotyczącego: Dostawy ryb, przetworów rybnych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach, warzyw mrożonych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Strazy Granicznej. Nr sprawy 03/FI/21
Unieważnienie postępowania na Zestaw nr 1
Pliki do pobrania zamieszczone są na: https://portal.smartpzp.pl/wmosg/public/postepowanie?postepowanie=14868880 w zakładce" Dokumentacja Postępowania"
___________________________________________________________________________________________
2020
___________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego Dostawy sprzętu łączności i informatyki. Nr sprawy 18/FI/20.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - UNIEWAŻNIENIU 18/FI/20
_________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego Dostawy ciągnika rolniczego. Nr sprawy 16/FI/20.
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 16/FI/20
_________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego Dostawy sprzętu łączności i informatyki. Nr sprawy 12/FI/20.
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA NA CZĘŚĆ nr III NR SPRAWY 12/FI/20
_______________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego Dostawy sprzętu łączności i informatyki. Nr sprawy 10/FI/20.
________________________________________________________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie przetargu nieograniczonego dotyczącego dostawy ryb, przetworów rybnych, konserw rybnych, konserw mięsnych i pasztetów w puszkach, warzyw mrożonych do Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej. Nr sprawy 05/FI/20
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA na Zestaw nr III - Warzywa mrożone NR SPRAWY 05/FI/20
_______________________________________________________________________________________________
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego prowadzonego w trybie zamówienia z wolnej ręki dotyczącego Dostawy wody do obiektów będących w zarządzie Warmińsko-Mazurskiego Oddziału Straży Granicznej i zbiorowego odprowadzania ścieków z tych obiektów. Nr sprawy 01/FI/20
UNIEWAŻNIENIE POSTĘPOWANIA na ZESTAW NR IV - DUBENINKI - woda i ścieki NR SPRAWY 01/FI/20
NUMER OGŁOSZENIA 113499 - 2015
z dnia 29.07.2015 r.
Dotyczy: Zakupu i dostarczenia biletów lotniczych na zagraniczne pasażerskie przewozy lotnicze na potrzeby realizacji projektów szkoleniowych. Nr sprawy 20/FI/15
UWAGA ZMIANA TERMINU SKŁADANIA OFERT
Termin składania ofert do dnia 07 sierpnia 2015 r. do godz. 11:00
Pliki do pobrania:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR I
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWEINIA - CZĘŚĆ NR II
ZMIANA NR 1 DO SIWZ NR SPRAWY 20/FI/15
OGŁOSZENIE O ZMIANIE OGŁOSZENIA NR SPRAWY 20/FI/15
WYJAŚNIENIE NR 1 I ZMIANA NR 2 DO SIWZ NR SPRAWY 20/FI/15 - Uwaga - zmiana załącznika nr 2a do SIWZ
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NR SPRAWY 20/FI/15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 20/FI/15
_____________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 188498 - 2015
z dnia 24.07.2015 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego realizacji robót budowlanych polegających na remoncie poziomej izolacji przeciwwilgociowej ścian piwnicznych budynku nr 20 i 22 metodą iniekcji, w ramach zadania pn. "Remont izolacji przeciwwiligociowej fundamentów budynków nr 5, 20, 21 i 22 w m. Kętrzyn" Nr sprawy 16/FI/15
Termin składania ofert do dnia 10 sierpnia 2015 r. do godz. 11:00
Pliki do pobrania:
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA - CZĘŚĆ NR I
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWEINIA - CZĘŚĆ NR II
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NR SPRAWY 16/FI/15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 16/FI/15
__________________________________________________________________________________________________________
NUMER OGŁOSZENIA 159426-2015
z dnia 30.06.2015 r.
Dotyczy: postępowania o udzielenie zamówienia publicznego dotyczącego robót budowlanych "Remont budynku nr 25 w m. Kętrzyn." Nr sprawy 15/FI/15
Termin składania ofert do dnia 15 lipca 2015 r. do godz. 11:00
Pliki do pobrania:
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU NR SPRAWY 15/FI/15
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 15/FI/15 - CZĘŚĆ I
SPECYFIKACJA ISTOTNYCH WARUNKÓW ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 15/FI/15 - CZĘŚĆ II
WYBÓR NAJKORZYSTNIEJSZEJ OFERTY NR SPRAWY 15/FI/15
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA NR SPRAWY 15/FI/15
________________________________________________________________________